1. Niniejszy regulamin jest zbiorem zasad korzystania z serwera Call of Duty 4 1.7 przez każdego kto połączy się z nim i rozpocznie korzystanie z tej usługi.
2. Używanie CHEATów jest niedozwolone i grozi to permanentnym zbanowaniem gracza przez Administrację serwera!
3. Serwer STREAMING’uje do bazy PB, oznacza to automatyczne banowianie GUID’ów graczy na wszystkich serwerach STREAMING’ujących (cheatowanie na jakimkolwiek serwerze ze streamingiem = BAN na JarGames).
4. Za używanie BUGów (wchodzenie w dowolny sposób poza mapę, patrzenie przez niewidzialne ściany oraz inne bugi działające na niekorzyść graczy, szczególnie chowanie się w krzakach skąd gracz jest niewidoczny dla innych ale sam wybornie może obserwować co się dzieje koło niego /np D-Day+7/) grozi ban tymczasowy do 7 dni lub stały, gdy dany gracz używa ich zbyt często.
5. Za celowe i powtarzające się TK (TeamKilling) oraz TD (TeamDamage) BAN = 3 dni i w zwyż..
6. Niedopuszczalne jest BLOKOWANIE przejść/wejść oraz innych wąskich fragmentów map, gdzie dwóch graczy nie jest w stanie przejść koło siebie a jedynie “gęsiego”. Utrudnianie gry w ten sposób innym graczom JarGames = BAN 3 dni i w zwyż..
7. Na serwerze obowiązuje bezwzględny zakaz używania na chacie gry tzw. “łaciny podwórkowej”, bluzgów, przekleństw, wyzwisk, obelg itd., itp.. Naruszenie tej zasady = BAN od 7 dni w górę..
Nie ma żadnego usprawiedliwienia na takowe zachowanie, w postaci “bo to on zaczął”. W takim wypadku zalecamy ignorancję prowokatora takich zajść. Pamiętajmy to tylko gra.
8. Gracze wpisujący się nickami o treści:
a) podobnych do nicków administratorów,
rasistowskich, nazistowskich, wulgarnych,
c) należących do innych graczy,
d) obrażających innych graczy,
będą usunięci z serwera bez żadnych upomnień.
9. BINDY są dopuszczalne, ale za FLOODowanie bedzie gracz kickowany. Chat gry ma być czysty i klarowny, nie zaśmiecamy go “pustymi” nic nie wnoszącymi bindami!
10. Na serwerze obowiązuje bezwzgledny zakaz reklamowania innych serwerów, w takich przypadkach można liczyć się z wyproszeniem z serwera!
11. ZGŁOSZENIA NARUSZANIA ZADAD SERWERA - należy zgłaszać na Forum w dziale BANy (podać nick gracza oraz mniej wiecej czas zajścia/opis nieprzyjemnej sytuacji). Administracja serwera nie traktuje tego jako donosicielstwo, a jedynie odbieramy to jako pomoc ze strony graczy w utrzymaniu przyjaznej atmosfery na serwerze! W razie obaw powyższego, prosimy o zgłoszenia nieprzyjemnych sytuacji na PM któregos z administratorów.
12. Admin serwera ma zawsze rację! Nie podlegają one kwestionowaniu. Jeśli gracz czuje się pokrzywdzony przychodzi z opisem danej sytuacji na nasze Forum. Każda sytuacja zostanie rozpatrzona przez całą administrację serwera. Decyzje Admina są zawsze takie, aby służyły jak największemu ogólowi graczy w danym momencie będących na serwerze, a nie tylko garstce osób.
13. Dopraszanie sie o admina / reserved slota = kick.
14. Krytykowanie dzialalnosci adminow na chacie gry = kick lub ban.
15. Granie na serwerze JarGames jest jednoznaczne z akceptacją tego REGULAMINu.
16. Regulamin może ulec zmianie, bez specjalnego powiadamiania o tym użytkowników serwera. Zachęcamy do częstego odwiedzania Forum i bieżącego sprawdzania regulaminu.
17. Zasady Regulaminu są “z życia wzięte”, na podstawie wielomiesięcznych obserwacji, są po to, aby ułatwić/uprzyjemnić grę. Zasady zawarte w tym Regulaminie działają “czasowo wstecz”.
Przypominam, że serwer jest własnością prywatną i zdanie właściciela jest ostateczne i niepodważalne.